Kampanie PPC

Zwiększ ruch już teraz

Traf na sam szczyt Google już dzisiaj

Reklama w systemie PPC to idealne rozwiązanie dla mniej cierpliwych – generują one ruch już od pierwszego dnia startu kampanii. Należy przy tym pamiętać, że reklamy w systemach pay-per-click muszą być stale obserwowane i optymalizowane – pozwala to na zminimalizowanie kosztów kliknięć, oraz zwiększenie zwrotu z nakładów na reklamę. Dzięki reklamie w systemie Google Ads (dawniej Google AdWords) możesz znaleźć się na pierwszych miejscach wyszukiwarki Google już dzisiaj – wystarczy że uzupełnisz nasz brief lub skontaktujesz się z nami w inny sposób.

Pokaż kreacje, które zachwycą

Agencja Interaktywna AdHut oferuję usługę kompleksowego przygotowania kampanii displayowych (w sieci reklamowej Google) oraz retargetingowych w ramach Remarketingu Google. Obejmuje to bezpłatne stworzenie kreacji graficznych które zachwycą, zwiększą świadomość istnienia marki, oraz przyciągną użytkowników na stronę – zarówno tych, którzy z jakiegoś powodu zrezygnowali z zakupu lub skorzystania z Twoich usług, jak i tych całkiem nowych, którzy nie znają jeszcze Twojej firmy.

Płać tylko za rzeczywiste kliknięcia

Systemy pay-per-click opierają się na płatnościach za rzeczywiste kliknięcia, które doprowadziły do wizyty w Twoim serwisie. Nie musisz płacić za przypadkowe oraz podejrzane kliknięcia – zarówno system Google Ads, jak i Facebook Ads zwraca koszta poniesione za takie kliknięcia w Twoje reklamy.  CPC (cost per click) nie jest jednak jedynym modelem rozliczeń w ramach prowadzenia kampanii reklamowych – więcej szczegółów poznasz w poniższej części naszej oferty.

Czym są Kampanie PPC?

Modele rozliczeń dostępne w Google Ads

CPC – cost per click – czyli koszt pojedynczego kliknięcia. W tym najczęściej wybieranym modelu rozliczeń płaci się za każdy klik, bez względu na to czy użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z oferty.

CPM – cost per mile – koszt tysiąca wyświetleń reklamy. Model rozliczeń wykorzystywany w przypadku banerów reklamowych, idealny do zwiększania świadomości istnienia marki – czyli zwiększania siły brandu.

CPV – cost per view – czyli płatność za każde obejrzenie reklamy. Model wykorzystywany w sieci video Google – czyli w płatnych reklamach wideo wyświetlających się w serwisie YouTube.

CPA – cost per action – model rozliczeń działający na podstawie naliczania opłaty jedynie za określone działania użytkownika na stronie – na przykład uzupełnienie formularza kontaktowego bądź dokonanie zakupu w sklepie internetowym.

Kampanie linków oraz graficznych reklam sponsorowanych, opierające się na systemie rozliczeń w systemie pay-per-click (czyli płatności za kliknięcie) są potężnym narzędziem handlowym, umożliwiającym precyzyjne kierowanie reklam jedynie do naszej grupy docelowej, na podstawie czynników takich jak:

  • dane demograficzne (wiek, płeć)
  • dane geolokalizacyjne (kierowanie na konkretne miasta, województwa, kraje)
  • zainteresowania odbiorców

I wiele innych ustawień segmentujących potencjalnych klientów Twojej firmy. Z tego powodu, reklama w tych systemach uważana jest za klasyczny przykład reklamy ATL (above the line), kierowanej do osób wstępnie zainteresowanych Twoją usługą bądź produktem – dlatego też niejednokrotnie cechuje się bardzo wysokim współczynnikiem konwersji.

Płatne reklamy w Google oraz na Facebook’u to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują natychmiastowych efektów, i mają na celu pozyskiwanie klientów w czasie rzeczywistym – bez czekania na efekty pozycjonowania.
Jak działają reklamy PPC?

Precyzyjność tego typu reklam nie ogranicza się tylko do szerokich możliwości segmentacji potencjalnych klientów – główną zaletą płatnych reklam PPC jest możliwość określenie sytuacji, godzin, oraz konkretnych słów kluczowych które będą wyświetlały Twoje reklamy. Dlatego właśnie proces tworzenia kampanii linków sponsorowanych zaczynamy od skrupulatnej analizy potencjalnych słów kluczowych, które będą powodowały wyświetlanie się Twoich reklam. W następnej kolejności określamy szacunkową wysokość budżetu emisji reklam, który sprosta Twoim i naszym oczekiwaniom.

Jaki typ kampanii PPC wybrać?

Google Search
Sponsorowane reklamy tekstowe, znajdujące się przed wynikami organicznymi w wyszukiwarce
Zakupy Google
Reklamy produktowe wyświetlające się w zakładce zakupy oraz w wyszukiwarce
Remarketing
Reklamy graficzne wyświetlające się użytkownikom, którzy opuścili Twój sklep
Facebook Ads
Płatne reklamy targetowane, wyświetlające się użytkownikom Facebooka

Dla kogo?

Kampanie linków sponsorowanych w Google oraz na Facebook’u są idealnym rozwiązaniem dla osób oczekujących natychmiastowych efektów, oraz starających się o zwiększenie retencji użytkowników i do nakłonienia ich do powrotu na stronę.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Władysława  Raginisa 9/10A
15-161 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 739 901 406

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00