Kampanie w Facebook Ads

Zwiększ liczbę swoich fanów

Wykorzystaj siłę mediów społecznościowych

Liczba użytkowników Facebooka w Polsce i na świecie stale rośnie. W chwili obecnej, aż 39% Polaków korzysta aktywnie z sieci społecznościowych, spędzając średnio na samym tylko Facebook’u niemal 2 godziny dziennie. Warto więc być tam, gdzie są Twoi klienci. Procesem ułatwiającym dotarcie do potencjalnych klientów korzystających z sieci społecznościowych jest system reklam pay-per-click Facebook Ads.

Precyzyjnie kieruj swój przekaz

Najważniejszym, oraz stanowiącym o sile i wyjątkowości Facebook Ads na tle innych kanałów marketingu online czynnikiem są szerokie możliwości targetowania reklam. W przypadku reklam zwiększających zasięg odbiorców, Facebook umożliwia na ograniczenie listy Twoich potencjalnych klientów według danych demograficznych, lokalizacji, konkretnych zainteresowań a nawet zachowań – co pozwala na niezwykle precyzyjne określenie komu, gdzie i kiedy wyświetlane będą Twoje reklamy. Szerokie możliwości targetowania ułatwiają osiągnięcie konwersji na Twoim fanpage’u lub stronie internetowej.

Powiększaj grono Twoich fanów

Kampanie w Facebook Ads to dyskretna, nienachalna forma marketingu, która jest w stanie docierać do bardzo sprecyzowanych grup odbiorców. Dzięki swojej przyjaznej dla użytkownika formie, reklamy te cechują się wysokim współczynnikiem klikalności oraz reakcji użytkowników – co może przełożyć się bezpośrednio także na liczbę polubień Twojego FanPage’a.

Czym jest reklama w Facebook Ads?

Określanie celu kampanii w Facebook Ads

Jedym z najważniejszych elementów wpływającym bezpośrednio na efektywność kampanii reklamowej w Facebook Ads jest wybranie odpowiedniego celu reklamy. FB umożliwia określenie następujących opcji:

W celu zwiększania świadomości:

  • Rozpoznawalność marki
  • Zasięg

W celu wywołania rozważania zakupu/skorzystania z usługi:

  • Ruch
  • Aktywność
  • Instalacje aplikacji
  • Wyświetlenia filmu
  • Pozyskiwanie kontaktów

W celu uzyskania konwersji:

  • Konwersje
  • Sprzedaż katalogu produktów
  • Fizyczne wizyty w firmie

Reklamy Facebook Ads mają różne formy. Spośród wielu opcji, możemy wybrać:

  • tekst mający jasny przekaz,
  • odpowiednią grafikę bądź reklamę video.

Najważniejsze jest jednak to, by forma reklamy współgrała z naszymi odbiorcami. To właściwa grupa odbiorców nadaje odpowiedni kształt oraz formę reklamie, a także budżet na działania reklamowe.  Dlatego określenie rodzaju reklamy warto ustalić na końcowym etapie kampanii.

Oceń naszą usługę: Kampanie w Facebook Ads
[Głosów:3    Średnia:5/5]

Facebook Ads to narzędzie umożliwiające najbardziej sprecyzowane docieranie do grup odbiorców spośród wszystkich systemów marketingu online istniejących na rynku. Aktualnie z Facebooka w Polsce korzysta ponad 14 milionów osób – każda z nich posiada swój profil danych behawioralnych oraz selektywnych – Facebook umożliwia precyzyjne targetowanie na każdą z nich. Dzięki temu reklamy w FB Ads cechują się wysokim poziomem zwrotu z inwestycji oraz niskim kosztem reklamy (z uwagi na sprecyzowanie grupy odbiorców). Do pozostałych możliwości reklamy w Facebook Ads należą:

  • Budowa świadomości istnienia marki
  • Wykorzystanie FB Ads w procesie rekrutacji
  • Budowanie relacji z obecnymi klientami
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych
Dzięki szerokim możliwościom targetowania, reklama w Faceook Ads jest najtańszą jednostkowo możliwością marketingu online.
Jak działa Facebook Ads?

Kluczowe w kampanii przeprowadzonej za pośrednictwem Facebook Ads jest określenie konkretnego celu jaki chcesz osiągnąć. To podstawa, we wszystkich działaniach, gdyż dobra reklama ma precyzyjne dobrany target. Całkiem odmiennie tworzy się reklamę, gdzie głównym efektem ma być wzrost polubień na Twoim firmowym fanpagu, a odmiennie w przypadku poinformowania o istnieniu firmy w sieci i danej miejscowości.

Jednym z głównych kroków podczas kampanii reklamowej na Facebook Ads jest ściśle dopasowanie grupy docelowej, w jaką kierujemy reklamę. Dobrą praktyką jest określenie, czy nasza reklama ma trafić do kobiet bądź mężczyzn, studentów czy osób pracujących.

Może interesują Cię odbiorcy z danej miejscowości, tudzież województwa? Sam możesz nie znać swojego potencjalnego klienta, ale portal społecznościowy jakim jest Facebook już to wie! Dzięki Facebook Ads, mamy pełen wgląd w zainteresowania prawdopodobnych klientów, dzięki czemu lepiej dopasowujemy reklamę dla danej grupy odbiorców.

Jaki rodzaj Kampanii PPC wybrać?
Google Search
Sponsorowane reklamy tekstowe, znajdujące się przed wynikami organicznymi w wyszukiwarce
Zakupy Google
Reklamy produktowe wyświetlające się w zakładce zakupy oraz w wyszukiwarce
Remarketing
Reklamy graficzne wyświetlające się użytkownikom, którzy opuścili Twój sklep
Facebook Ads
Płatne reklamy targetowane, wyświetlające się użytkownikom Facebooka

Dla kogo?

Kampanie reklamowe w Facebook Ads są idealnym rozwiązaniem dla osób chcącym zbudować wizerunek swojej marki, nawiązać kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami, oraz zwiększyć liczbę odwiedzin swojej strony internetowej.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Władysława  Raginisa 9/10A
15-161 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 739 901 406

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00