Kampanie w Google Ads

Płać tylko za kliknięcia

Traf na najwyższe pozycje

Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania Google umożliwiają natychmiastowe osiągnięcie najwyższych pozycji – i to na wybrane, bardzo konkretne słowa kluczowe. Kampanie linków sponsorowanych w Google Ads (dawniej Google AdWords) są idealnym rozwiązaniem, gdy nie chcesz czekać na efekty pozycjonowania – a zatem są idealne dla właścicieli nowych witryn, którzy chcą pozyskać już pierwszych klientów. Google Ads jest też świetnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych – jest to łatwo mierzalny kanał, w którym – w miarę dostosowania odpowiedniego budżetu emisji oraz odpowiedniej optymalizacji kampanii – są w stanie przynieść bardzo wysoki zwrot z inwestycji.

Płać tylko za kliknięcia

System kampanii linków sponsorowanych Pay-Per-Click Google Ads umożliwia wiele modeli rozliczeń, w tym CPC (cost per sale) – jest to model oparty na jednorazowej płatności za kliknięcie – w średnio konkurencyjnych branżach, koszt kliknięcia wynosi zazwyczaj około 60 gr, co sprawia, że Google Ads jest świetnym narzędziem do umiarkowanie taniego pozyskiwania dużego ruchu na Twojej stronie internetowej lub sklepie. Dodatkowo, nie płacisz za nieprawidłowe kliknięcia – Google zwraca budżet za podejrzane lub zwielokrotnione kliknięcia. Oprócz CPC, Google udostępnia inne modele rozliczeń – w tym także świetnie sprawdzające się w e-commerce CPA (cost per action) – czyli reklamy powodujące naliczanie stawek jedynie za określone działanie, wykonane przez użytkownika w witrynie – takie jak wypełnienie formularza kontaktowego lub też dokonanie zakupu.

Przekaż najważniejsze informacje

Kampanie linków sponsorowanych w Google Ads umożliwiają stworzenie dowolnych reklam w formie wyników wyszukiwania – z każdą kolejną aktualizacją wyglądu wyszukiwarki, przypominają one coraz bardziej organiczne wyniki wyszukiwania. W ich tworzeniu występuje pełna dowolność – można więc przekazać potencjalnym klientom dowolny przekaz. Dodatkowo, kampanie w sieci wyszukiwania mogą być wzbogacane o wiele przydatnych fragmentów rozszerzonych – takich jak linki do dodatkowych podstron serwisu, oceny, informacje o promocjach (w tym także tych ograniczanych czasowo) oraz szczególnie przydatny w przypadku firmy usługowych – podczas wyświetlania się reklam w urządzeniach mobilnych – fragment rozszerzony powodujący wyświetlanie się numeru telefonu do firmy, wraz z możliwością szybkiego zadzwonienia do niej.

Czym są Kampanie w Google Ads?

Z czego składa się reklama w Sieci Wyszukiwania?

Nagłówki – czyli najbardziej rzucające się w oczy elementy reklamy. Google Ads w kampaniach linków sponsorowanych pozwala na umieszczenie dwóch nagłówków oddzielonych separatorem „|”, każdy po 30 znaków. Jest to pierwszy element reklamy jaki zauważają potencjalni klienci, dlatego warto w nim zawrzeć zachęcający do przejścia na stronę tekst, uwzględniający przedstawienie tematyki strony oraz wezwanie do działania

Adres www – czyli adres strony internetowej reklamodawcy. Co ważne, w tym miejscu nie trzeba podawać faktycznego adresu url – można ustawić go w pełnej dowolności, niezależnie od faktycznego adresu na który będzie kierowana reklama.

Tekst reklamy – Czyli szczegółowe przedstawienie firmy, produktu bądź usługi oraz tematyki reklamowanej strony. Google Ads pozwala na umieszczenie 80 znaków, jest więc to miejsce idealne do popisania się kreatywnością przez osobą tworzącą reklamę!

Rozszerzenia reklam – Google umożliwia dodanie szeregu rozszerzeń reklam, zwiększających w naturalny sposób objętość reklamy, oraz wpływających bezpośrednio na jej współczynnik klikalności. Do najważniejszych z rozszerzeń należą:

  • Rozszerzenia linków do podstron
  • Rozszerzenia informacji w witrynie
  • Rozszerzenia połączeń telefonicznych
  • Rozszerzenia lokalizacji
  • Rozszerzenia opinii
  • Rozszerzenia wiadomości
  • Rozszerzenia aplikacji

Google Ads (dawniej Google AdWords) to system, umożliwiający między innymi wyświetlanie płatnych reklam w postaci linków sponsorowanych. Do najważniejszych zalet tego typu reklamy należą:

  • szerokie możliwości targetowania – z uwagi na możliwość kierowania reklam na konkretne słowa kluczowe, konkretne grupy docelowe (możliwość wybrania danych geolokalizacyjnych i demograficznych odbiorców), czy konkretne godziny wyświetlania reklam – zwiększamy swoje szanse na osiągnięcie wymiernych efektów i zwrot z nakładów poniesionych na reklamę (ROAS)
  • szybkie efekty – kampanie linków sponsorowanych w Google Ads przynoszą efekty w postaci ruchu na stronie już od pierwszego dnia realizacji kampanii – należy jednak pamiętać, że optymalizacja kampanii w Google Ads to proces wymagający stałej opieki i ulepszania, wybierania najlepiej rotujących reklam i najlepszych typów targetowania – w związku z tym największą efektywność osiągają one zazwyczaj w trzecim miesiącu realizacji.
  • mierzalność kampanii – dzięki rozbudowanemu panelowi analitycznemu Google Ads jesteśmy w stanie bardzo dokładnie kontrolować i oceniać efektywność każdego elementu kampanii – niezwykle prostym jest sprawdzenie kosztów i sesji, jakie wywołały poszczególne kampanie
  • elastyczność wprowadzania zmian – Google Ads pozwala na dostosowywanie stawek i budżetów, oraz treści i rodzajów reklam w czasie rzeczywistym.
Reklama w Google Ads przynosi natychmiastowe efekty w postaci ruchu na stronie.
Jak działają linki sponsorowane?

Kampanie linków sponsorowanych w Sieci Wyszukiwania Google to płatne reklamy, rozliczane na podstawie stawki za kliknięcie, wyświetlające się w wyszukiwarce Google. Wyświetlają się one w dwóch miejscach – przed organicznymi wynikami wyszukiwania (na samym szczycie strony), oraz na  samym końcu indeksu wyszukiwania. Są one najpopularniejszym – zaraz po seo – kanałem pozyskiwania ruchu w odniesieniu do marketingu online.

Jaki typ kampanii PPC wybrać?

Google Search
Sponsorowane reklamy tekstowe, znajdujące się przed wynikami organicznymi w wyszukiwarce
Zakupy Google
Reklamy produktowe wyświetlające się w zakładce zakupy oraz w wyszukiwarce
Remarketing
Reklamy graficzne wyświetlające się użytkownikom, którzy opuścili Twój sklep
Facebook Ads
Płatne reklamy targetowane, wyświetlające się użytkownikom Facebooka

Dla kogo?

Kampanie linków sponsorowanych w Google oraz na Facebook’u są idealnym rozwiązaniem dla osób oczekujących natychmiastowych efektów, oraz starających się o zwiększenie retencji użytkowników i do nakłonienia ich do powrotu na stronę.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Władysława  Raginisa 9/10A
15-161 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 690 666 026

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00