Pozycjonowanie sklepów internetowych

Rozwijaj swój E-commerce

Zdobądź nowych klientów

Pozycjonowanie to najlepszy sposób pozyskiwania klientów do każdego sklepu internetowego. Jeżeli czujesz, że wyeksploatowałeś już wszystkie pozostałe kanały, lub dopiero zaczynasz swoją przygodę z e-commerce – pozycjonowanie to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Pozycjonowanie w odniesieniu do e-commerce cechuje się bardzo wysokim współczynnikiem konwersji oraz dużą retencją powracających klientów. Zapoznaj się z pełnym wymiarem usługi pozycjonowania stron internetowych w Agencji Interaktywnej AdHut – E-commerce to nasza główna specjalizacja!

Zwiększ współczynnik konwersji

W zależności od stopnia optymalizacji pozostałych elementów sklepu, oraz samą jakością prezentowanej oferty oraz USP – ruch organiczny cechuje się zazwyczaj jednym z najwyższych współczynników konwersji spośród wszystkich kanałów pozyskiwania ruchu. Dzieje się tak za pomocą odpowiedniego doboru słów kluczowych, kierujących użytkowników na odpowiednie strony w serwisie. W AdHut, przed rozpoczęciem współpracy rozmawiamy o Twoim biznesie z Tobą – wspólnie ustalamy które elementy Twojej oferty są najciekawsze z punktu widzenia klientów, oraz które przynoszą największą marżę (a co za tym idzie – wyższy współczynnik zwrotu z inwestycji) dla Ciebie.

Zadbaj o odpowiednie targetowanie

Sztuką dobrego pozycjonowania w e-commerce jest umiejętność precyzyjnego opracowania długoterminowej strategii – w tym także dokładnego określenia swojej grupy docelowej oraz skrupulatnego researchu dotyczącego najważniejszych słów kluczowych i potencjalnego ROI zeń płynącego. W AdHut e-commerce mamy w małym paluszku – pomożemy Ci z wdrożeniem rozszerzonego modułu E-commerce w Google Analytics, wykonaniem badań UX z pomocą narzędzi takich jak HotJar, oraz optymalizacją konwersji – w końcu powinna być ona jednym z czynników sukcesywnego pozycjonowania!

Czym jest Pozycjonowanie w e-commerce?

Dlaczego warto outsourcować pozycjonowanie w e-commerce?

Pozycjonowanie sklepów to złożony, wielopoziomowy i zasobożerny proces, wymagający dużego nakładu pracy. Z tego powodu, pracę nad optymalizacją stanu sklepu w indeksie wyników wyszukiwania należy zlecić kompetentnej Agencji, najlepiej takiej, która zna e-commerce od podszewki – przykładem takiej agencji jest AdHut. Posiadamy wieloletnie doświadczenie nie tylko w pozycjonowaniu, ale także w prowadzeniu i zarządzaniu marketingiem bardzo dużych sklepów internetowych, których ruch oscyluje w granicach milionów sesji miesięcznie.

Jak wygląda segment e-commerce w Polsce?

W chwili obecnej co czwarty Polak robi zakupy w internecie, liczba sklepów w internetowych w Polsce wynosi około 20.000 platform, a wartość segmentu e-commerce w naszym kraju szacowana jest na około 40 miliardów złotych.

Oceń naszą usługę: Pozycjonowanie sklepów internetowych
[Głosów:3    Średnia:5/5]

E-commerce to wyjątkowo konkurencyjny sektor gospodarki sprzedażowej. Cechuje się zazwyczaj istnieniem dużych platform sprzedazowych, prowadzących działania promocyjne od wielu lat. Dlatego tak ważnym czynnikiem w e-commerce jest odpowiednia optymalizacja sklepu zgodnie z wytycznymi Google, oraz stałe, konsekwentne prowadzenie działań pozycjonujących. Nie jest to zadawanie łatwe, a efekty pracy nie przychodzą natychmiastowo – na pierwsze wskazówki skuteczności procesu pozycjonowania należy zaczekać nierzadko od trzech miesięcy aż do roku – w uzależnieniu od konkurencyjności, złożoności oraz trudności w pozycjonowaniu różnych słów kluczowych. Na czym więc w głównej mierze opiera się pozycjonowanie w przypadku e-commerce? Odpowiedź, podobnie jak sam proces pozycjonowania w tym przypadku nie jest prosta. Na kondycję strony w wynikach wyszukiwania składa się wiele czynników, są to między innymi:

  • profil linków przychodzących, oraz jego stałe rozszerzanie i dbanie o jakość linków – niezbędne są działania White Hat SEO
  • Content – warto zadbać nie tylko o dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO, unikalne treści opisowe poszczególnych kategorii, ale także – a może nawet przede wszystkim – zadbać należy o angażujące i zachęcające do zakupu, unikalne treści opisowe poszczególnych produktów
  • optymalizacja elementów typowych dla SEO – takich jak meta dane, mapa serwisu (szalenie ważna w przypadku sklepów cechujących się mnogością asortymentu) czy poprawna konfiguracja plików robots.txt
Pozycjonowanie to jeden z najlepiej konwertujących, ale zarazem najtrudniejszy w optymalizacji kanał pozyskiwania ruchu w e-commerce.
  • prędkość działania strony – należy zadbać o zminimalizowanie współczynnika odrzuceń poprzez optymalizację czasu wczytywania sklepu
  • linkowanie wewnętrzne – ważne nie tylko ze względu lepszego przepływu Trust Flow pomiędzy podstronami serwisu, ale także z uwagi na UX – odpowiednie linkowanie wewnętrzne ułatwia użytkownikom sprawne poruszanie się po sklepie
  • Rich snippets – czyli wykorzystanie rozszerzonych fragmentów w wynikach wyszukiwania Google. Dodatki takie jak oceny użytkowników czy informacje o cenach i promocjach już na etapie wyszukiwania produktów lub sklepów w Google potrafi znacząco zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) sklepu

Dla kogo?

Każdy właściciel platformy e-commerce powinien na możliwie jak najwcześniejszym etapie promocji swojego sklepu w internecie pomyśleć o uwzględnieniu ruchu organicznego. Jest to idealny kanał do budowania świadomości marki, oraz do zwiększania konwersji w nim zachodzącej.

Jak to robimy?

Analiza Twoich potrzeb
Pierwszym etapem współpracy jest nawiązanie dialogu, oraz ustalenie co jest dla Ciebie ważne, i jak możemy Ci pomóc w realizacji Twoich planów. Ustalamy które elementy Twojej oferty są dla Ciebie najważniejsze, oraz które będzie łatwiej pozycjonować na początku.
Analiza biznesowa
Następnie analizujemy Twój sklep oraz jego otoczenie. W szczególności skupiamy się na potencjale sklepu pod kątem pozycjonowania, oraz na Twoich głównych konkurentach - oceniamy ich siłę profilu linków oraz konkurencyjności asortymentu.
Ustalenie głównych kategorii
Na podstawie predykcji przygotowanej za pomocą historycznych danych o wyszukiwaniach konkretnych słów kluczowych, oraz atrakcyjności Twojej oferty na tle konkurencji - wybieramy wspólnie główny obszar sklepu który obejmą prace SEO. Na początek skupiamy się na frazach z największym potencjałem do przyniesienia zwrotu z inwestycji
Audyt SEO
Jest to kluczowy dla maksymalizacji procesu pozycjonowania etap - wykonujemy uwzględniający około 50 różnych czynników audyt Twojego sklepu pod kątem SEO, oraz doradzamy które zmiany należy wprowadzić w pierwszej kolejności.
Optymalizacja i redagowanie treści
O ile zdecydowałeś się na współpracę w ramach modelu rozliczeń CPS, w tym etapie wspólnie pracujemy nad optymalizacją Twojej strony pod kątem zwiększenia współczynnika konwersji, zgodności z SEO oraz wdrożenia dobrych praktyk UX. Jeżeli zdecydowałeś się na hybrydową współpracę - wyceniamy wdrożenie zmian w ramach dodatkowego procesu optymalizacji.
Linkbuidling
Czyli jeden z najważniejszych procesów mających bezpośredni wpływ na pozycję Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. Używamy jedynie technik White Hat SEO, w związku z czym masz pewność, dotyczącą bezpieczeństwa Twojej strony.
Content marketing
Jest to rozwinięcie procesu linkbuildingu o tworzenie wysokiej jakości, unikalnej treści przyciągającej użytkowników do Twojego sklepu. Publikujemy artykuły sponsorowane, oraz tworzymy blogi zapleczowe, które pozwolą nam na pełną kontrolę dotyczącą pojawiającej się nań treści.
Analiza oraz raport
Nieustannie sprawdzamy pozycję Twojego sklepu na poszczególne, ustalone wcześniej słowa kluczowe. Dzięki oferowanym przez nas modelom rozliczeń, staramy się uzyskać pozycje tak wysokie, jak tylko jest to możliwe - możesz więc mieć pewność, że reagujemy na wszystkie zmiany w czasie rzeczywistym i zawsze jesteśmy w pogotowiu. Na początku każdego miesiąca otrzymujesz szczegółowy raport dotyczący prac wykonanych na Twojej stronie jak i poza nią - otrzymujesz pełny spis pozyskanych linków oraz raport dotyczący zmian pozycji słów kluczowych. Opisujemy też predykcję względem dalszych prac związanych z promocją Twojego sklepu w internecie!

Zainteresowała Cię nasza oferta?

 

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Władysława  Raginisa 9/10A
15-161 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 739 901 406

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00