Pozycjonowanie lokalne

Pokaż się swoim klientom

Pozwól się odnaleźć klientom blisko Ciebie

Pozycjonowanie lokalne obejmuje pozycjonowanie w mapach Google. Ułatw swoim klientom odnalezienie Twojej fizycznej lokalizacji, oraz wyświetlaj informacje o Twoim biznesie w specjalnym fragmencie rozszerzonym wyników wyszukiwania. Twój adres, telefon i strona www w jednym miejscu wyników wyszukiwania? To możliwe jedynie dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Pokaż się z najlepszej strony

Decydując się na usługę pozycjonowania lokalnego w AdHut, otrzymujesz gwarancję darmowego stworzenia wizytówki Twojej firmy w mapach Google. Pokaż najciekawsze zdjęcia swojego biznesu, wskaż jego lokalizację oraz daj znać swoim klientom, w jakich godzinach mogą odwiedzić Twoją siedzibę. Google Moja firma umożliwia także zbieranie opinii i ocen Twojej firmy w internecie. Dzięki nim dowiesz się, co Twoi klienci sądzą o Twoich usługach lub produktach!

Pozyskuj klientów znajdujących się w pobliżu

SEO lokalne to usługa idealna dla każdej firmy usługowej bądź prowadzącej sprzedaż offline. Poprzez szereg działań optymalizacyjnych oraz opracowanie odpowiedniej strategii pozyskiwania wysokiej jakości odnośników prowadzących do Twojej domeny, możesz znaleźć się w najwyższych wynikach wyszukiwania nawet na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe. Wykorzystaj potencjał drzemiący w pozycjonowaniu lokalnym – Napisz do nas już dziś!

Czym jest Pozycjonowanie lokalne?

Wielu użytkowników wyszukuje w Google określonych usług bądź wskazówek dotyczących dojazdu do konkretnych firm – dlatego, jeżeli Twoja firma działa w głównej mierze lokalnie – warto zdecydować się na pozycjonowanie lokalne (seo regionalne).

Osób szuka firmy w mapach Google
0%
Wyszukań lokalnych prowadzi do wizyty w siedzibie
0%
Osób wyszukuje informacji o firmach w Google
0%
Spośród wszystkich wyszukań, to zapytania lokalne
0%

Dzięki zwiększeniu się mobilności naszego społeczeństwa, zmienił się także sposób w jaki korzysta ono z wyszukiwarek internetowych – aby posiąść potrzebną w danej chwili informację, nie trzeba szukać już kafejki internetowej bądź dostępu do komputera stacjonarnego. Wystarczy wyjąć z kieszeni telefon i zadać konkretne zapytanie w wyszukiwarce Google – cały ten proces nie trwa z reguły dłużej niż kilka sekund. Jak widać na powyższym grafie – wyszukiwanie lokalne to zjawisko powszechnie występujące, zwłaszcza w odniesieniu do informacji o konkretnych firmach czy usługach, oraz w odniesieniu do ich lokalizacji.

Oceń naszą usługę: Pozycjonowanie lokalne
[Głosów:9    Średnia:4.1/5]

Pozycjonowanie lokalne to szereg działań, mający na celu zwiększenie widoczności Twojej firmy na zapytania wykonywane z obrębu danej lokalizacji, z uwzględnieniem nazwy miejscowości, oraz wypromowanie wizytówki firmy w Mapach Google.

Dzięki temu typowi pozycjonowania nie musisz już konkurować o najbardziej lukratywne frazy z gigantami swojej branży – wystarczy, że skupisz się na pozyskiwaniu tych użytkowników, którzy fizycznie znajdują się w okolicach Twojego biznesu, Twojej miejscowości i Twojego regionu.

Pozycjonowanie lokalne to idealny sposób aby zwiększyć świadomość Twojej marki, oraz zwiększyć ilość zakupów offline w Twojej okolicy
Jak działa pozycjonowanie lokalne?

Wyszukiwarka Google wykorzystuje w swoim mającym na celu określanie trafnych wyników wyszukiwania algorytmie bardzo istotny mechanizm, jakim jest określanie geolokalizacji. Pozwala to określić Google dwa bardzo istotne czynniki:

  • Gdzie użytkownik znajdował się w chwili wykonania zapytania do wyszukiwarki
  • Czy wprowadzone przez użytkownika zapytanie nosi znamiona wyszukiwania lokalnego (np. fryzjer Białystok)

Dzięki owym funkcjom, szansę na zwiększenie pozycji w wynikach wyszukiwania dla nawet najbardziej konkurencyjnych fraz otrzymali także mali przedsiębiorcy, dysponujący relatywnie niskimi (w porównaniu z liderami swoich branż) budżetami przeznaczonymi na marketing. Dzięki określeniu lokalizacji oraz faktu, czy wyszukiwanie owe było dokonane z zamiarem znalezienia informacji o lokalnej firmie – Google w pierwszej kolejności wyświetla wyniki wyszukiwania firm, które znajdują się możliwie jak najbliżej osoby która dokonała zapytania.

Dla kogo?

Jeżeli Twoja firma działa w oparciu o sprzedaż jedynie w sklepie stacjonarnym, bądź w ramach usług realizowanych na terenie danego obszaru, miasta bądź województwa – skorzystaj z oferty Pozycjonowania lokalnego!

Jak to robimy?

Analiza Twoich potrzeb
Pierwszym z elementów procesu Pozycjonowania Lokalnego jest ustalenie Twoich potrzeb. Nikt nie zna Twojego rynku oraz Twoich docelowych klientów tak dobrze jak Ty. Wspólnie staramy się ustalić które elementy Twojej oferty są dla Ciebie najważniejsze, oraz którym powinniśmy poświęcić największą uwagę. Ustaleń dokonujemy na spotkaniu w miejscu które wybierzesz, telefonicznie, bądź przez Google Hangouts.
Analiza Twojej konkurencji
W następnym kroku sprawdzamy Twoją największą konkurencję na rynku lokalnym - sprawdzamy poziom zoptymalizowania ich stron pod kątem SEO, oceniamy siłę ich profilu linków przychodzących oraz dokonujemy analizy ich pozycji na konkretne słowa kluczowe. Szukamy luk, które pozwolą wypozycjonować Twoją stronę internetową na niektóre frazy w możliwie jak najkrótszym czasie.
Wybór słów kluczowych
Po ustaleniu najważniejszych dla Ciebie elementów Twojej oferty, jesteśmy w stanie ustalić - na podstawie wcześniejszych rozmów oraz z wykorzystaniem narzędzia Planer Słów Kluczowych Google - na jakie frazy będzie najopłacalniej pozycjonować Twoją stronę. Szukamy słów kluczowych z dużym potencjałem ruchu oraz z relatywnie niskim poziomem konkurencyjności. W ramach podstawowego pakietu pozycjonowania lokalnego, wybieramy 5 fraz ogólnych oraz 10 fraz z długiego ogona, które będą rozliczały rezultaty naszej pracy.
Audyt Twojej strony
Sprawdzamy zgodność Twojej strony z wytycznymi Google. Nasz audyt obejmuje ponad 40 elementów istotnych dla pozycjonowania off-site - między innymi prędkość działania strony, poprawność konfiguracji plików z instrukcjami dla robotów, optymalizację grafik czy poprawne użycie meta dane. W Audycie uwzględniamy także stopień zagęszczenia istotnych dla pozycjonowania Twojej strony słów kluczowych w treści. Audyt strony internetowej w AdHut otrzymujesz za darmo wraz z podpisaniem umowy. Uwaga: z reguły jest to obszerny dokument, zawierający ponad 40 stron informacji dotyczących Twojej strony!
Optymalizacja strony i redagowanie treści
W następnym kroku wprowadzamy w życie wskazówki wymienione przez nas w audycie. Uwzględnia to także optymalizację strony pod kątem użycia istotnych słów kluczowych w treści serwisu. Optymalizacja jest wyceniana dodatkowo, w zależności od złożoności i ilości pracy, oraz CMS'u jakiego używasz na stronie.
Tworzenie wizytówek NAP
Wizytówki NAP (z ang. Name, Adress, Phone) są bardzo istotnym elementem pozycjonowania lokalnego. Wpływają one walnie na pozycję Twojej strony we fragmencie rozszerzonym Map Google, co może przełożyć się na znaczny wzrost ruchu na Twojej stronie. Dodajemy wizytówki Twojej firmy do serwisów takich jak Yelp, Targeo, Poipoint czy Zumi.
Pozyskiwanie najlepszych linków
Link buidling, czyli jeden z najistotniejszych elementów dobrego pozycjonowania strony internetowej. W pracy nad Twoją stroną używamy jedynie technik White Hat SEO, pozyskujemy więc bezpieczne i pewne linki, w tym także takie, za których umieszczenie trzeba zapłacić. Linki pozyskujemy nie tylko na podstawie naszej wiedzy, ale także za pomocą procesu relinkowania Twojej konkurencji - decydując się na współpracę z nami, będziesz także tam gdzie już są najsilniejsi gracze Twojej branży.
Budowa zaplecza SEO
"Content is king" - te stwierdzenie Billa Gatesa nabrało na znaczeniu zwłaszcza w dobie najnowszych aktualizacji algorytmu Google. Specjalnie dla Twojej strony budujemy zaplecze na przechwyconych w serwisie Aftermarket domenach , oraz specjalnych domenach lokalnych (np. waw.pl). czym jest zaplecze SEO? Są to blogi, stworzone specjalnie w celu promocji konkretnej strony internetowej. Zapełniamy je angażującą użytkowników, unikalną treścią odnoszącą się do Twojej strony internetowej.
Analiza oraz raport przeprowadzonych działań
Stale monitorujemy pozycje Twoich fraz i reagujemy na wszystkie zmiany w czasie rzeczywistym. Dzięki naszemu modelowi rozliczeń staramy się uzyskać możliwie jak najwyższe pozycje, w związku z tym trzymamy rękę na pulsie. Na początku każdego miesiąca otrzymujesz szczegółowy raport dotyczący prac wykonanych na Twojej stronie jak i poza nią - otrzymujesz pełny spis pozyskanych linków oraz raport dotyczący zmian pozycji słów kluczowych. Opisujemy też predykcję względem dalszych prac związanych z promocją Twojego serwisu w internecie!

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Zaufali nam

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Władysława  Raginisa 9/10A
15-161 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 739 901 406

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00