Kampanie Retargetingowe

Przyciągnij użytkowników z powrotem

Traf do niezdecydowanych

Remarketing w Google Ads to idealne narzędzie do odzyskiwania utraconego ruchu. Dzięki spersonalizowanej reklamie, ułatwia ostateczne przekonanie użytkowników do powrotu na Twoją stronę, oraz dokonanie konwersji. Jeżeli Twoja strona bądź sklep internetowy cechuje się małą konwersją lub wysokim współczynnikiem porzuceń koszyka – skorzystaj ze spersonalizowanych reklam, trafiających do osób, które znajdowały się już na Twojej stronie.

Personalizuj przekaz

Remarketing w Google Ads pozwala na tworzenie spersonalizowanych reklam, przedstawiających konkretne usługi lub produkty, które faktycznie zainteresowały Twoich potencjalnych klientów, jednak z jakiegoś powodu nie dokonali oni zakupu. Pozwalają na dotarcie do klientów na odpowiednim etapie ścieżki zakupowej, oraz w dyskretny sposób przypominają o Twojej ofercie.

Maksymalizuj zysk z już osiągniętego ruchu

Jeżeli korzystasz z wielu kanałów pozyskiwania ruchu, takich jak pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych czy reklama w sieci displayowej Google – Remarketing jest rozwiązaniem idealnym dla Ciebie. Dzięki temu typowi reklamy, możesz doprowadzić część z rozpoczętych ścieżek zakupowych do końca – wystarczy, że zaczniesz wyświetlać spersonalizowane reklamy produktowe bądź graficzne tym osobom, które opuściły Twoją stronę lub sklep internetowy.

Czym jest Retargeting/Remarketing?

Rodzaje Remarketingu w Google Ads
  1. Standardowy Remarketing – Czyli wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły Twoją witrynę, ale z jakichś powodów ją opuściły bez dokonania konwersji.
  2. Remarketing Dynamiczny – zaawansowany typ remarketingu, pozwalający na wyświetlanie precyzyjnych usług bądź produktów, które interesowały użytkowników najbardziej.
  3. Remarketing w wyszukiwarce – czyli wyświetlanie reklam Twojej witryny w wyszukiwarce Google osobom, które opuściły Twoją stronę, lecz nadal wyszukują informacji o produktach lub usługach podobnych do Twojej.
  4. Remarketing Wideo – typ reklam remarketingowych skierowany do Twórców w YouTube – wyświetlanie reklam wideo użytkownikom, którzy weszli w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem YT.
  5. Kierowanie na listę klientów – jeżeli posiadasz listę swoich klientów (uwzględeniającą adresy e-mail), możesz skierować reklamy specjalnie dla nich – wystarczy, że będą przeglądali sieć będąc zalogowanym w usługach Google.
Oceń naszą usługę: Kampanie Retargetingowe
[Głosów:3    Średnia:5/5]

Remarketing, to reklamy wyświetlające się tym osobom, które odwiedziły Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu ją opuściły bez dokonania konwersji – czyli zakupu, bądź określonego działania w witrynie. Reklamy retargetingowe przypominają klientom o Twojej ofercie, wyświetlając sprecyzowany obszar Twojej strony lub sklepu, którym użytkownicy ci byli w szczególności zainteresowani – ten typ reklam pozwala na wyświetlanie konkretnych produktów klientom Twojego sklepu, lub konkretnej reklamy graficznej, prezentującej Twoją ofertę klientom, którzy nie zdecydowali się na skorzystanie z niej. Reklamy wyświetlają się w sieci reklamowej Google – docierają więc do milionów polaków w czasie rzeczywistym.

Remarketing to najskuteczniejszy sposób, aby zachęcić użytkowników do powrotu na Twoją stronę.
Jak działa Remarketing w Google Ads?
  1. Użytkownik trafia na Twoją stronę
  2. Aktywuje się kod śledzenia – użytkownik zostaje dodany do list remarketingowych
  3. Użytkownik z jakiegoś powowdu opuszcza Twoją stronę
  4. Reklamy Twojej strony, usługi bądź produktów które zainteresowały użytkownika, wyświetlają się na innych stronach w Sieci Reklamowej Google (GDN)
  5. Użytkownik trafia z powrotem na Twoją stronę i dokonuje konwersji
Jaki rodzaj kampanii PPC wybrać?
Google Search
Sponsorowane reklamy tekstowe, znajdujące się przed wynikami organicznymi w wyszukiwarce
Zakupy Google
Reklamy produktowe wyświetlające się w zakładce zakupy oraz w wyszukiwarce
Remarketing
Reklamy graficzne wyświetlające się użytkownikom, którzy opuścili Twój sklep
Facebook Ads
Płatne reklamy targetowane, wyświetlające się użytkownikom Facebooka

Dla kogo?

Remarketing w Google Ads to strategiczny element każdej kampanii reklamowej w internecie – jest on świetnym rozwiązaniem dla właścicieli sklepów internetowych, oraz dla każdej firmy lokalnej lub oferującej swoje usługi na terenie całego kraju.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Handlowa 1
15-399 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 739 901 406

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00