Pozycjonowanie stron www

Zwiększ ruch online

Dostosuj stronę do wytycznych Google

Audyt i optymalizacja Twojej strony internetowej to absolutna podstawa efektywnego i sukcesywnego procesu pozycjonowania. Decydując się na współpracę z AdHut powierzasz swoją domenę specjalistom – twoja strona zostanie sprawdzona pod kątem zgodności z wytycznymi Google przez specjalistę SEO z przeszło sześcioletnim doświadczeniem w branży. Dokument będzie zawierał dokładny opis ponad 40 czynników rankujących oraz stan Twojej strony w indeksie wyszukiwania. Decydując się na współpracy z nami, audyt otrzymasz za darmo do 5 dni roboczych od podpisania umowy.

Zwiększ ruch na swojej stronie

Pozycjonowanie to najlepszy sposób na stałe zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Należy jednak pamiętać, że SEO to proces – nieustannie ulepszany i analizowany przez specjalistów z branży. Zlecając nam pozycjonowanie Twojej strony internetowej otrzymujesz gwarancję wywiązywania się z umowy we wcześniej ustalonym terminie. W Agencji Interaktywnej AdHut stosujemy jedynie techniki White Hat SEO – co oznacza, że masz gwarancję bezpieczeństwa i nie grożą Ci żadne filtry i działania ręczna związane z działaniami niezgodnymi z wytycznymi Google dla webmasterów.

Osiągaj trwałe efekty

Pozycjonowanie to jeden z niewielu kanałów pozyskiwania ruchu, w którym możesz czerpać długotrwałe efekty z wcześniej wypracowanych wyników – Twoje kluczowe frazy, o ile pozostaną objęte opieką, pozostaną na swoich wysokich pozycjach przez długi okres czasu. Wypracowanie tych wyników nie jest łatwe, jednak ich osiągnięcie gwarantuje lukratywne i wymierne korzyści na długo! Decydując się na współpracę z Agencją Interaktywną AdHut otrzymujesz pewność, że nie spoczywamy na laurach – trzymamy rękę w zakresie także tych fraz, które już udało się nam wysoko wypozycjonować. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby utrzymać Twoją stronę w pierwszych wynikach wyszukiwania.

Czym jest Pozycjonowanie stron www?

Dlaczego warto być w top 10 wyników wyszukiwania?

Według przeprowadzanych regularnie badań okulograficznych (eye-trackingowych), użytkownicy średnio ponad 90% uwagi poświęcają jedynie trzem pierwszym wynikom wyszukiwania. Dlatego właśnie warto być nie tylko na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, ale raczej w pierwszej trójce. Nawet najbardziej popularne i najwyżej konwertujące frazy, podczas gdy strona wyświetla się na 11 pozycji – nie przyniosą ruchu na stronie. Lwia część użytkowników trafia jedynie na trzy pierwsze strony indeksu. Tak wygląda klikalność trzech pierwszych wyników wyszukiwania:

Pierwszy wynik
Drugi wynik
Trzeci wynik

Pozostałe pozycje charakteryzują się już znikomą klikalnością, a co za tym idzie – także liczbą odwiedzin. Dlatego warto proces pozycjonowania powierzyć Agencji, która będzie w stanie zagwarantować solidną usługę pozycjonowania stron internetowych.

Oceń naszą usługę: Pozycjonowanie
[Głosów:8    Średnia:4/5]

Pozycjonowanie to szereg działań, którym przyświeca jeden cel – wypromowanie Twojej strony internetowej na sam szczyt wyników wyszukiwania Google. Dlaczego warto się tam znaleźć? Wyszukiwanie stało się nie tylko trendem społecznym, ale także potężnym narzędziem handlowym. Liczba internautów w Polsce stale rośnie – według badań przeprowadzonych przez Gemius PBI, w czerwcu 2018 roku, liczba ta wyniosła aż 27,2 miliona osób. Z samej wyszukiwarki Google.pl korzysta 26,2 miliona Polaków, co stanowi ponad 96% spośród wszystkich internautów w Polsce! Użytkownicy korzystają z wyszukiwarki nie tylko w celach rozrywkowych czy informacyjnych – lwią część zapytań kierowanych do wyszukiwarek stanowią wyszukiwania dotyczących konkretnych produktów, usług, oraz opinii i informacji dotyczących konkretnych firm. Dlatego właśnie warto być dokładnie tam, gdzie szuka Cię Twoja grupa docelowa. Aby Twoi potencjalni klienci mogli znaleźć Cię w bez problemu, niezbędnym procesem jest pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Pozycjonowanie to najtrwalszy i najskuteczniejszy sposób pozyskiwania ruchu na stronie.
Jak działa pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest procesem na który składa się szereg działań przeprowadzanych na stronie jak i poza nią. Do najważniejszych działań on-site należą:

  • pełna optymalizacja strony internetowej zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów
  • optymalizacja prędkości działania strony
  • weryfikacja poprawności wyświetlania się domeny na wszystkich urządzeniach, w tym także na mobilnych
  • edycja treści występującej na stronie w oparciu do kluczowe dla danego biznesu frazy – dzięki temu upewniamy się, że na stronę trafiają odpowiedni użytkownicy

Działaniami off-site są z kolei:

  • pozyskiwanie najlepszych jakościowo linków prowadzących do Twojej domeny
  • Content marketing – tworzenie najlepszej jakościowo, merytorycznej oraz trafnej treści, która jest w stanie przyciągać użytkowników na Twoją stronę
  • zwiększanie świadomości istnienia marki online
  • stałe śledzenie i reagowanie na działania SEO konkurencji.

Nie są to jednak wszystkie czynniki istotne dla stanu Twojej strony internetowej w indeksie wyszukiwarki Google. Jak podawał Mat Cutts, szef Google ds. walki z webspamem, czynników tych jest ponad 200. Należy więc zadbać o to, aby powierzyć stronę specjalistom, którzy będą reagować na wszystkie zmiany w algorytmie w czasie rzeczywistym – pozwoli to na zachowanie przez stronę wcześniej wypracowanych, wysokich pozycji serwisu na dane słowa kluczowe.

Jaki rodzaj pozycjonowania wybrać?

Pozycjonowanie firm lokalnych
Czyli idealne rozwiązanie dla lokalnych firm usługowych, oraz sklepów, które prowadzą sprzedaż jedynie stacjonarną. Obejmuje pozycjonowanie fraz oraz w mapach Google.
Pozycjonowanie sklepów www
Czyli indywidualne pozycjonowanie na cały kraj, skrojone na miarę skali e-commerce - uwzględniające pozycjonowanie i monitoring słów kluczowych kierujących do konkretnych produktów oraz kategorii.
U U
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie obejmujące działania seo dla fraz głównych oraz wspierających, cechujących się mniejszą ilością wyszukań, ale także większą precyzją kierowania (bardziej szczegółowe zapytania).

Dla kogo?

Pozycjonowanie strony internetowej to usługa idealna dla każdego, kto chce zaistnieć w internecie – pozwolić odnaleźć się użytkownikom, przekazać im istotne informacje o swoim biznesie a nawet nawiązać z nimi dialog.

Jak to robimy?

Audyt SEO
Absolutna podstawa, jeżeli chcesz aby Twoja strona uzyskała możliwie jak najszybsze efekty pozycjonowania. W ramach przygotowywanego przez nas za darmo w ramach współpracy audytu, otrzymujesz informacje dotyczące zgodności Twojej witryny z wytycznymi Google dla webmasterów. Audyt obejmuje także czynniki takie jak między innymi prędkość działania serwisu, poprawne użycie meta danych oraz nagłówków Hx.
Audyt linków przychodzących
W ramach audytu linków sprawdzamy profil linków prowadzących do Twojej strony pod kątem dobrych i złych praktyk - w razie konieczności, używamy narzędzia disavow tool pozwalającego na zrzeknięcie się tych linków, które szkodzą pozycji Twojej strony. Możliwe do pozbycia się linki - usuwamy. Upewniamy się także, czy Twoja strona nie otrzymała w przeszłości kar w postaci filtrów ręcznych lub algorytmicznych, które mogły by zakłócić proces sprawnego pozycjonowania.
Optymalizacja strony
Wprowadzamy w życie wskazówki, których udzieliliśmy Ci w audycie strony. Optymalizacja to proces wymagający wsparcia programistycznego, dlatego wyceniamy go dodatkowo na podstawie zakresu koniecznych do wprowadzenia zmian, oraz złożoności Twojego CMS'a.
Przeredagowanie treści
W kolejnym etapie wspólnie ustalamy - na podstawie rozmowy z Tobą i ustalenia które elementy Twojej oferty są najistotniejsze, oraz analizy potencjału poszczególnych słów kluczowych w Google Keyword Planner - frazy, na podstawie których będziemy rozliczać efekty naszej pracy. Redagujemy treści na Twojej stronie w taki sposób, aby ich umiarkowanie wysokie zagęszczenie w tekstach opisowych ułatwiło uzyskanie dobrych wyników w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.
Analiza konkurencji
Sprawdzamy Twoją konkurencję w odniesieniu do ich kondycji w wynikach wyszukiwania oraz siły profilu linków prowadzących do ich domen. W etapie zdobywania linków do Twojej domeny, stosujemy między innymi metodę "powielaj i ulepszaj" - warto być tam, gdzie już znajduje się Twoja konkurencja, jednak należy zadbać o lepszą od nich prezencję!
Stworzenie strategii działań
Na tym etapie ustalamy długofalową strategię pozycjonowania Twojej strony internetowej - w oparciu o Twoje wskazówki oraz nasze know-how. Ustalamy które elementy Twojej strony wymagają poprawy, oraz którymi słowami kluczowymi warto zająć się w pierwszej kolejności.
Pozyskiwanie linków
Czyli jeden z najistotniejszych elementów pozycjonowania stron internetowych. Działamy zgodnie z duchem metody White Hat SEO - nie stosujemy wątpliwych technik pozycjonowania, co daje Ci gwarancję bezpieczeństwa oraz braku filtrów ręcznych, algorytmicznych i innych kar. linki pozycjonujemy jedynie w oparciu o najlepsze, powiązane tematycznie z Twoją domeną miejsca, dzięki czemu zwiększamy szanse na uzyskanie długotrwałych efektów naszej pracy.
Content marketing
Tworzymy wysokiej jakości treści, przyciągające użytkowników na Twoją stronę, oraz zwiększające jej autorytet w oczach wyszukiwarki Google. W zależności od budżetu jakim dysponujesz, publikujemy artykuły sponsorowane na najznamienitszych blogach, oraz przygotowujemy dedykowane strony zapleczowe.
Analiza działań
Nieustannie trzymamy rękę na pulsie - śledzimy wpływ naszej pracy na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania, oraz reagujemy na wszelkie zmiany algorytmu w czasie rzeczywistym. Jesteśmy na bieżąco!
Raportowanie działań
Na początku każdego miesiąca rozliczeniowego otrzymujesz od nas szczegółowy raport, uwzględniający zmiany w pozycjach Twojej strony internetowej, pełny spis pozyskanych linków wraz z ich objaśnieniem oraz szczegółowy opis dotyczący dalej planowanych działań oraz predykcji dotyczących stanu Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

 

Napisz do nas

Nasz adres

ul. Handlowa 1
15-399 Białystok

Firma

AdHut Brzozowski Chomicz Sp. J.
KRS: 0000741254

REGON: 380819079
NIP: 9662122451

Kontakt

mail: kontakt@adhut.pl
telefon: 739 901 406

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00